Skip to content Skip to footer

Kas yra skaitmeninė rinkodara ir kuo ji naudinga jūsų verslui?

Skaitmeninė rinkodara – pardavimų skatinimas internetinėje erdvėje, kai prekės ženklo reklama matoma vaizdo įrašuose, reklaminiuose laukeliuose, paieškos rezultatuose, mokamose socialinių tinklų reklamose ir socialinių tinklų įrašuose.

Skaitmeninė rinkodara – pigi ir efektyvi

Sėkminga skaitmeninės rinkodaros strategija dažnai susideda ne tik iš skaitmeninės reklamos, bet ir SEO optimizacijos, socialinių tinklų marketingo ir turinio kūrimo.

Atsižvelgiant į verslo tikslus, skaitmeninei rinkodarai galima pasitelkti šias priemones:

SEO – paieškos optimizavimas padeda internetinę svetainę ar internetinę parduotuvę iškelti į aukštesnę poziciją organinės paieškos rezultatuose ir nulemia tai, kad padidėja ne tik internetinės svetainės matomumas, bet ir potencialių pirkėjų apsilankymų bei apsipirkimų skaičius.

SEM – mokama internetinė reklama, kuri padidina svetainės matomumą paieškos sistemose. Ji dažnai naudojama kartu su SEO.

Mokėjimas už paspaudimus (pay-per-click) – reklamos internete metodas, kai mokama už reklamą tik tada, kai ją paspaudžia ja susidomėjęs vartotojas. Tokią paslaugą taiko Google Ads.

Socialinių tinklų marketingas – praktika, kai, siekiant reklamuoti prekės ženklą, produktus ar paslaugas pasitelkiami socialiniai tinklai, kuriuose galima suburti prekės ženklui lojalių klientų ratą, užsakyti mokamą reklamą tikslinei auditorijai, auditoriją iš socialinių tinklų nukreipti į internetinę parduotuvę.

Elektroninių laiškų rinkodara – naujienlaiškiai, atkeliaujantys į prekės ženklo klientų ar potencialių klientų elektroninio pašto dėžutes išgyvena atgimimą. Tai ganėtinai efektyvi priemonė, leidžianti lojaliems klientams pasiūlyti tik jiems skirtas nuolaidas ir paskatinti pardavimus.

Turinio rinkodara – tai turinys, kuris teksto, vaizdo įrašo ar audio forma siūlomas internetinio turinio vartotojams. Turinio rinkodarai dažnai pasitelkiami tinklaraščių įrašai, vaizdo įrašai, tinklalaidės, kuriose atsispindi prekės ženklo reklama.

Skaitmeninės rinkodaros nauda

Skaitmeninės rinkodaros nauda verslui yra akivaizdi. Šiandien skaitmeninė rinkodara gali sukurti didelę pridėtinę vertę prekės ženklo žinomumui ir produktų ar paslaugų pardavimams.

Platus pasiekiamumas

Kitaip nei tradicinė rinkodara, skaitmeninė rinkodara neapriboja reklamos konkrečioje geografijoje. Internetas suteikia galimybę savo reklama pasiekti vartotojus ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje.

  • Maža kaina

Skaitmeninė rinkodara leidžia pasiekti plačią ir labai konkrečią auditoriją su nedidelėmis investicijomis. Nedideli verslai, negalintys savęs reklamuoti brangiai kainuojančiuose reklamos plotuose naujienų portaluose, kurdami savo turinį, valdydami socialinius tinklus, skelbdami tinklaraščio įrašus ir investuodami nedideles sumas į socialinių tinklų reklamą ar Google Ads, gali pasiekti neblogų rezultatų.

  • Išmatuojami rezultatai

Skaitmeninės rinkodaros priemonių efektyvumas yra daug lengviau išmatuojamas, nei tradicinėje rinkodaroje. Analizė leidžia matyti, kokia auditorija įsitraukė į rinkodaros kampaniją, pagal šią informaciją koreguoti būsimas kampanijas, jų žinutes, geografiją, tikslinės auditorijos demografiją.

  • Pasiekiama labai tiksli auditorija

Skaitmeninė rinkodara leidžia savo reklamą nutaikyti į labai konkrečius demografinius požymius turinčią tikslinę auditoriją. Tokiu būdu verslas gali pasiekti konkretaus amžiaus, lyties, šeimyninio statuso, pomėgių ir t.t. asmenis. 

  • Dinamiškumas

Skaitmeninė rinkodara leidžia kampanijos eigoje, atsižvelgiant į reklamos efektyvumą, keisti reklamos strategiją, lengviau pritaikyti prie besikeičiančios situacijos.

  • Ryšio kūrimas

Vartotojai yra linkę įsitraukti į prekės ženklo komunikaciją socialiniuose tinkluose. Skaitmeninė rinkodara, kitaip nei tradicinė, tarp verslo ir esamo ar potencialaus kliento sukuria dvikryptę komunikaciją: klientai gali reaguoti į prekės ženklo įrašus, tiesiogiai bendrauti su prekės ženklo atstovais. Efektyvi verslo komunikacija socialiniuose tinkluose gali sukurti stiprų ryšį su vartotojais, išlaikyti jų lojalumą, pasiekti naujus ir skatinti pardavimus tarp jau esamų klientų.

Ko reikia gerai skaitmeninės rinkodaros strategijai?

Skaitmeninės rinkodaros strategija susideda iš daugybės žingsnių ir reikalauja gerai apgalvotų sprendimų, todėl itin svarbu jos planavimui ir kūrimui skirti pakankamai laiko. Taip pat itin svarbu prieš kuriant strategiją atlikti analizę, kuri padėtų sukurti efektyvią kampaniją.

Pagrindiniai žingsniai, kurie padės suplanuoti skaitmeninės rinkodaros kampaniją:

  1. Identifikuokite rinkodaros tikslus

Pirmasis žingsnis, kuriant skaitmeninės rinkodaros strategiją – įvardinti sau, kokių konkrečių tikslų sieksite kampanijos metu: generuoti pardavimus, sukurti prekės ženklo žinomumą ar padidinti socialinių tinkle sekėjų skaičių, potencialių klientų ratą.

  1. Suprasti pardavimų procesą

Tam, kad iš skaitmeninės rinkodaros gautumėte maksimalios naudos, jums reikia suprasti, kaip vyksta pardavimų procesas, kaip vartotojai skaitmeninėje erdvėje perka prekes, kas juos skatina tai daryti, kas atbaido nuo pirkimo (pavyzdžiui, nekokybiškai sukurta internetinė parduotuvė gali priversti potencialų pirkėją apsigalvoti). Tam geriausia pasitelkti internetinių parduotuvių kūrimo, skaitmeninės rinkodaros profesionalus, kurie galėtų pagerinti jūsų internetinės parduotuvės pirkėjo patirtį bei sukurtų skaitmeninės rinkodaros strategiją, skirtą pardavimų skatinimui.

  1. Turėti tikslinę auditoriją

Svarbu ne tik apsibrėžti savo prekės ženklo tikslinę auditoriją, bet ir turėti subūrus lojalių klientų ratą, kurio nariai taps nuolatiniais pirkėjais, juos galima bus greitai pasiekti pristatant naujas prekes ar jų pamėgtų prekių pardavimo skatinimo metu pateikiant įvairias nuolaidas. Socialiniai tinklai, naujienlaiškių prenumeratos tam itin tinka.

  1. Pasirinkti komunikacijos kanalus

Atsižvelgiant į tikslinės auditorijos demografiją, pomėgius ir kitus bruožus, galima identifikuoti skaitmeninius kanalus, kuriuose šią auditoriją galima pasiekti. Tam tikra amžiaus grupė labiau lankosi TikTok, Youtube socialiniuose tinkluose, kitos grupės labiau mėgsta Facebook ar Instagram.

  1. Sekite progresą

Įgyvendindami skaitmeninės rinkodaros strategiją, stebėkite progresą ir jo atitikimą užsibrėžtiems tikslams. Jei progresas netenkina, visuomet galima pergalvoti ir perstrateguoti kampaniją, kad ji būtų kuo efektyvesnė ir išpildytų visus tikslus.

Partner1.lt profesionalai padės jums sukurti visą socialinės rinkodaros strategiją

 Daugybę metų e-komercijos srityje dirbantys Partner1.lt profesionalai gali jums padėti sukurti jūsų prekės ženklo skaitmeninės rinkodaros strategiją.

Mūsų darbas apima nuo puslapio socialiniame tinkle sukūrimo, profesionalaus jo apipavidalinimo, prekės ženklo tikslinės auditorijos nustatymo, kokybiškų, dėmesį traukiančių bei prekių pardavimus ir prekės žinomumą didinančių įrašų bei reklamos kūrimo socialiniuose tinkluose iki SEO, Google Ads paslaugų. Taip pat realiu laiku atliekame analizę, kurie sprendimai pasiteisino labiausiai.

Ar esi pasiruošęs uždirbti daugiau?

Susikurk savo internetinę parduotuvę ir uždirbk internetu daugiau

Mus rasite

UAB „Partner1”
Savanorių pr. 363a.
Kaunas

Užduokite klausimą
Sekite mus
Nepraleiskite naujienų

UAB Partner1 © 2024. Visos teisės saugomos įstatymų.