Skip to content Skip to footer

Kas yra SEO ir kokią naudą tai duoda Jūsų verslui?

Turite internetinę parduotuvę ir norite, kad į ją organiškai (nemokamai) ateitų didesnis lankytojų srautas? Tuomet į savo skaitmeninės rinkodaros strategiją turėtumėte įtraukti ir SEO – optimizavimą paieškos sistemoms.

SEO yra Search Engine Optimization (liet. paieškos optimizavimas) santrumpa. Tai yra internetinės svetainės optimizavimas tam, kad ji organiškai pasiektų aukštą poziciją Google ar kitų paieškos sistemų rezultatuose.

SEO nauda verslui

Jei jūsų internetinė svetainė paieškos rezultatuose atsispindi tik trečiame ar dar tolimesniame puslapyje, akivaizdu, kad vartotojas verčiau atsidarys pirmame puslapyje, aukščiausioje pozicijoje esančius puslapius, o ne jūsiškį. Kuo aukštesnė internetinio puslapio pozicija paieškos rezultatuose, tuo didesnė tikimybė, kad jį suras ir aplankys vartotojai.

Sukūrę savo prekėms ar paslaugoms internetinę parduotuvę, tikimės, kad ją lankys potencialūs klientai, skaitys turinį, pirks produktus, prenumeruos naujienas. Jei jūs savo parduotuvėje prekiaujate, pavyzdžiui keto batonėliais, jums reikia, kad žmonės, kurie paieškos sistemoje Google pateikia užklausą „Keto batonėliai“, „Keto mityba“ ar keto užkandžiai, jūsų, o ne jūsų konkurentų puslapį pamatytų pirmuosiuose paieškos rezultatuose. Taip didės tikimybė, kad jūsų internetinę parduotuvę aplankys potencialūs klientai, jums neinvestuojant į reklamą.

SEO optimizacija suteikia galimybę, nemokant pinigų už puslapio iškėlimą, patekti tarp pagrindinių paieškos rezultatų ir taip pritraukti į savo internetinę parduotuvę didesnį lankytojų bei potencialių pirkėjų skaičių, o taip pat – didinti savo prekės ženklo žinomumą.

 Kaip veikia SEO?

 Tai, kaip aukštai paieškoje yra reitinguojami jos rezultatai priklauso nuo Google algoritmų.

Ilgametis Partner1 darbas su SEO, leido išgryninti pagrindinius faktorius, leidžiančius kliento internetiniams puslapiams patekti į aukščiausias paieškos rezultatų pozicijas.

Vidinis SEO optimizavimas

  1. Svetainės greitis

Interneto vartotojai yra nekantrūs, todėl nuo svetainės greičio priklauso, ar, į ją atėję, jie joje pasiliks ilgiau ir atliks aktyvius veiksmus (įsigys prekę). 2022 metais atlikti tyrimai parodė, kad kiekviena sekundė, per kurią kraunamas internetinis puslapis, kainuoja 0,3 proc. pirkimų  sumažėjimą.

Nuo 2021 metų vartotojų patirtis puslapyje (tai, kaip greitai veikia puslapis) oficialiai tapo Google reitingavimo dedamąja.

Pagerinus internetinės svetainės greitį, jūsų internetinė parduotuvė ne tik atsispindės aukštesniuose Google paieškos rezultatuose, bet ir dėl geresnės klientų patirties generuos didesnius pardavimus.

  1. Orientacija į paieškos sistemos robotus

Tam, kad paieškos sistemos peržiūrėtų jūsų svetainę, jos naudoja robotus. Robotai, siekdami jūsų svetainėje surasti turinį, seka nuorodas. Gera vidinė puslapio struktūra užtikrins, kad jie supras, koks yra svarbiausias jūsų svetainės turinys. Tačiau čia galima ir pagudrauti. Pavyzdžiui, jei nenorite, kad jie patektų į konkretų svetainės turinį, galite robotams neleisti jo. Taip pat galite leisti jiems tikrinti puslapį, bet nurodyti nerodyti jo puslapio paieškos rezultatuose arba nesekti tame puslapyje esančių nuorodų.

  1. Puslapio veikimas

Ne tik lėtos internetinės svetainės patenka į Google paieškos rezultatų dugną, bet ir tos, kuriose yra neveikiančių puslapių (su „404 error“).

  1. Turinio pasikartojimas

Besikartojantis turinys taip pat sumažina internetinės svetainės reitingą. Jei internetinėje svetainėje yra keli tokie patys puslapiai, paieškos sistema nesupranta, kurį reitinguoti aukščiau, todėl reitingavimas sumažėja.

  1. Internetinės svetainės saugumas

Saugumas taip pat prisideda prie internetinės svetainės iškėlimo į aukštas pozicijas. Būtina užtikrinti, kas vartotojų duomenys būtų saugūs. Vienas svarbiausių sprendimų, užtikrinant internetinės svetainės saugumą, – HTTPS (hiperteksto perdavimo protokolo plėtinys,  naudojamas saugiam bendravimui kompiuterių tinkle) įdiegimas, kuriam bus reikalingas SSL sertifikatas. SSL sertifikatas yra jūsų žiniatinklio serverio kodo dalis, užtikrinanti internetinio ryšio saugumą. Kai žiniatinklio naršyklė susisiekia su jūsų apsaugota svetaine, SSL sertifikatas leidžia naudoti šifruotą ryšį. Tai panašu į laiško įdėjimą į voką prieš išsiunčiant jį paštu, tik tai vyksta elektroninėje erdvėje.

Įdiegtas HTTPS taps signalu Google paieškos sistemai, kad jūsų svetainė yra saugi ir ji bus reitinguojama aukštesnėse pozicijose.

  1. Struktūruoti duomenys

Taip pat aukštas reitingavimas priklauso nuo gerai struktūruotų duomenų, išskirstytų kategorijomis. Taip paieškos sistema supranta, kokius produktus jūsų svetainė parduoda.

  1. Turinys

Ne mažiau svarbus ir turinys. Jei internetinėje svetainėje yra kokybiški tekstai, parengti, atsižvelgiant į SEO reikalavimus, paieškos sistemos internetinę svetainę dėl jos kokybiško turinio iškels į paieškos rezultatų viršų.

Išorinis SEO optimizavimas

 SEO taip pat priklauso ir nuo tokių išorinių faktorių, kaip nuorodos į svetainę iš kitų internetinių puslapių, dėmesys iš socialinių tinklų ir kitos rinkodaros veiklos, kuri yra už jūsų internetinės svetainės ribų.

Kokybiškas turinys, SEO straipsniai, kurių nuorodomis galima dalintis Facebook ir kituose socialiniuose tinkluose, ne tik atves klientus į jūsų internetinę svetainę, bet ir sugeneruos aukštą poziciją paieškos rezultatuose.

Ilgalaikė SEO strategija

Tam, kad išliktumėte aukščiausiose Google paieškos rezultatų pozicijose, reikalinga ilgalaikė SEO strategija. Čia svarbiausias uždavinys yra sukurti tokią internetinę svetainę, elektroninę parduotuvę, kuri dėl techninių, turinio sprendimų būtų greita, saugi ir patikima.  Taip pat būtina investuoti savo laiką į kokybišką turinį ir skaitmeninę rinkodarą, kuri užtikrins, kad jūs būtumėte matomi ir be didelių finansinių investicijų.

Partner1 jau daugybę metų, pasitelkdami naujausias technologijas, kuria patikimus ir unikalius internetinės prekybos sprendimus.

Tam, kad jūsų internetinė svetainė dominuotų aukščiausiose paieškų sistemų pozicijose Partner1 profesionalai atliks SEO auditą, reikalingus techninius puslapio pakeitimus, optimizuos turinį, paveikslėlius, užkrovimo greitį, nuorodų struktūrą ir atliks daugybę kitų veiksmų. Taip pat Partner1 dirba ir su išoriniu optimizavimu, kurio metu kuriama atgalinių nuorodų su turiniu struktūra, rašomi straipsniai, kurie talpinami kitose svetainėse su nuoroda į jūsų svetainę.

Jei SEO jums yra keiksmažodis, patikėkite SEO optimizavimo darbus Partner1 komandai, kuriai tai yra gerai suprantama sritis ir kasdieninė duona.

 

Ar esi pasiruošęs uždirbti daugiau?

Susikurk savo internetinę parduotuvę ir uždirbk internetu daugiau

Mus rasite

UAB „Partner1”
Savanorių pr. 363a.
Kaunas

Užduokite klausimą
Sekite mus
Nepraleiskite naujienų

UAB Partner1 © 2024. Visos teisės saugomos įstatymų.