Skip to content Skip to footer

Kas yra Internetinė prekyba? 7 žingsniai, padėsiantys atidaryti savo internetinę parduotuvę

Šiandien dauguma pirkėjų, norinčių sutaupyti savo laiką, mieliau renkasi apsipirkti internete. Internetinė prekyba itin suaktyvėjo karantino laiku, o naujas pirkėjų susiformavęs įprotis prigijo, atverdamas dar didesnes galimybes verslui, kuris mažomis sąnaudomis (nereikia nuomoti patalpų fizinėms parduotuvėms ir jas išlaikyti), gali lengvai užsiimti prekyba. Internetinę prekybą galima pradėti per labai trumpą laiką net ir tiems, kurie beveik apie tai nieko neišmano.

Pirmas žingsnis – išsirinkti veiklos formą

Lietuvoje yra kelios pagrindinės juridinių asmenų formos, kurios yra tinkamos prekybai. Jos skiriasi atsakomybe, reikalavimu įstatiniam kapitalui bei steigėjų skaičiumi:

  • Individuali įmonė yra neribotos atsakomybės privatusis juridinis asmuo, už individualios įmonės neįvykdytas prievoles savininkas atsako savo turtu. Individualios įmonės steigėju ir savininku gali būti tik vienas fizinis asmuo, kuris negali būti kitos individualios įmonės savininku.
  • Uždaroji akcinė bendrovė yra ribotos atsakomybės privatusis juridinis asmuo, jos akcininkai savo turtu neatsako už uždarosios akcinės bendrovės neįvykdytas prievoles. Uždarosios akcinės bendrovės įstatinis kapitalas turi būti ne mažesnis kaip 2 500 Eur. Uždaroji akcinė bendrovė gali steigti tiek vienas, tiek daugiau fizinių ir / ar juridinių asmenų, o akcininkų skaičius neribojamas.
  • Mažoji bendrija yra ribotos atsakomybės privatusis juridinis asmuo, jos nariai savo turtu neatsako už neįvykdytas mažosios bendrijos prievoles. Mažąją bendriją gali steigti ne daugiau kaip 10 fizinių asmenų (gali būti ir vienas steigėjas).

Antras žingsnis – juridinio asmens registravimas

Nusprendus, kokia juridinio asmens forma jums yra tinkamiausia, galima imtis juridinio asmens registravimo. Tai padaryti galima ir fiziškai, ir elektroniniu būdu.

Teikiant dokumentus fiziškai (popieriniu būdu) tiesiogiai Registrų centrui, dokumentų ir duomenų teikėjas juos turi pristatyti notaro voke  tiesiogiai arba paštu:

  1. Prašymą forma JAR-1 su notaro tvirtinamuoju įrašu.
  2. Juridinio asmens organo sprendimą patvirtinti juridinio asmens steigimo dokumentą.
  3. Dokumentus teikiančio asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą. Jei dokumentus teikia įgaliotas asmuo, kartu su dokumentais Registrų centrui turi būti pateikiami atstovo įgaliojimus patvirtinantys dokumentai, jeigu įgaliojimas neįregistruotas Įgaliojimų posistemėje. Jeigu dokumentai siunčiami paštu, pridedama vadovo asmens dokumento kopija.

Teikiant prašymą įregistruoti naują juridinį asmenį elektroniniu būdu, tai galima padaryti per Registrų centro savitarnos sistemą. Steigimo dokumentas bus sugeneruotas automatiškai.

Prisijungus prie Registrų centro savitarnos sistemos, horizontaliame meniu lauke reikia pasirinkti skiltį Juridinių asmenų registras, kairėje sistemos lango pusėje esančiame meniu reikės pasirinkti laukelius Juridinio asmens, filialo ir duomenų registravimas, Juridinio asmens, filialo duomenų registravimas bei įrašyti keičiamus duomenis.

  • Atlikus nurodytus veiksmus, sistema sugeneruos ir leis elektroniniu parašu pasirašyti naują steigimo dokumentą ir prašymo formą JAR-1-E.
  • Juridinių asmens  steigimas įregistruojamas ne vėliau kaip per 3 darbo dienas.
  • Kaina už steigimo dokumento įregistravimą – 19,80  euro.  Teikdami prašymą elektroniniu būdu, mokėsite 17,54 eurų.

Trečias žingsnis – nuspręsti kuo prekiausite savo internetinėje parduotuvėje

Norint sukurti sėkmingai veikiančią internetinę parduotuvę, svarbu suprasti, kokios tendencijos vyrauja rinkoje ir kokios prekės yra paklausiausios tarp pirkėjų. Atlikite tyrimą. Kasmet įvairūs internetinės prekybos, e-komercijos, verslo naujienų portalai pateikia prognozes, kokie produktai yra šiais ar bus populiarūs kitais metais. Dažniausiai produktai būna suskirstyti į tokias populiarias kategorijas, kaip, pavyzdžiui, sveikatos, vaikų, automobilio priežiūros, namų dekoro, ekologiški ir suyrantys, aukštųjų technologijų, gyvūnų, mados ir juvelyrikos, sporto ir kt. produktai.

Pavyzdžiui, 2023 metais numatoma, kad toliau augs įvairūs maistinių miltelių produktai, kurie stiprina imunitetą, praturtina organizmą vitaminais. Taip pat prognozuojama, kad augs detoksikuojančių arbatų ir sulčių, keto batonėlių ir miltelių populiarumas.

Ketvirtas žingsnis – tiekėjų paieška

Nusprendę, kuo norėtumėte prekiauti, turėsite susirasti patikimus produktų tiekėjus. Tai galite daryti keliais būdais:

  • tiekėjų paieška internete pagal raktinius žodžius;
  • susisiekimas su konkrečių produktų gamintojais.

Taip pat su gamintojais ar produktų tiekėjais galite susipažinti ir įvairiose jus dominančios produkcijos mugėse bei parodose. Lietuvoje kasmet organizuojamos „Sveikatos dienos“, „Beauty expo“, „Pelenė“, „Namų pasaulis“ ir daugybė kitų mugių bei parodų, taip pat pravartu aplankyti ir užsienyje veikiančius renginius.

Penktas žingsnis – įsimintino prekės ženklo sukūrimas

Išsirinkus prekes, kuriomis norite prekiauti, radus jų tiekėjus, būtina sukurti patrauklų, įsimintiną prekės ženklą. Šis prekės ženklas atsispindės jūsų internetinės parduotuvės adrese – domene, reklamose, todėl jis turi būti trumpas, originalus ir lengvai įsimenamas. Taip jis taps daug geriau atpažįstamas, o pirkėjai lengviau suras jūsų internetinę parduotuvę pakartotiniam apsipirkimui.

Domeną registruoti galima tokiose populiariuose šią paslaugą teikiančiose hostingo kompanijoje, kaip Interneto vizija, Domenai, Serveriai, Hostinger ir pan.

Šeštas žingsnis – internetinės parduotuvės sukūrimas

Vienas svarbiausių žingsnių internetinės prekybos versle – internetinės parduotuvės sukūrimas. Rekomenduojame internetinės parduotuvės kūrimo paslaugas patikėti šioje srityje besispecializuojantiems specialistams.

a) Pasirinkite patikimą internetinės parduotuvės kūrėją

Kokybiškai sukurta internetinė parduotuvė, kuri nestrigs, veiks užtikrintai, saugiai ir bus sukurta taip, kad pirkėjai joje apsipirktų patogiai bei greitai, gali kainuoti nuo 1200 eur.

Partner1.lt yra  sukaupę didžiulį žinių ir programavimo patirties bagažą ir  per savo gyvavimo laiką yra sukūrę daugiau nei šimtą įvairaus sudėtingumo elektroninių parduotuvių. Dažniausiai internetinių parduotuvių kūrimo procese Partner1.lt programuotojai renkasi Prestashop sistemą.

Turime visus reikalingiausius įskiepius sėkmingai internetinės parduotuvės veiklai: nuo internetinių mokėjimo surinkimo ir kurjerių integracijų, iki sudėtingų lojalumo taškų skaičiavimo sistemų. Kiekvienam klientui, atsižvelgdami į jo poreikius, pritaikome individualius internetinės parduotuvės kūrimo sprendimus.

b) Kuo įvairesnė atsiskaitymo už pirkinius galimybė

Kuo daugiau suteiksite galimybių klientams atsiskaityti už perkamas prekes jūsų parduotuvėje, tuo daugiau pirkimų turėsite. Dažnai pirkėjus, net ir susidomėjusius preke, atbaido tai, kad internetinė parduotuvė neleidžia atsiskaityti jiems įprastais būdais.

Tam, kad nereikėtų kreiptis į kiekvieną banką dėl įmokų surinkimo, naudokite tokias mokėjimų surinkimų sistemas, kaip Paysera, Paypal, Stripe. Taip pat rekomenduojame suteikti galimybę pirkėjui atsiskaityti gavus prekes paštomatu ar atvykus kurjeriui.

Partner1.lt gali integruoti visus jūsų internetinei prekybai reikalingus įskiepius sėkmingam mokėjimų surinkimui.

c) Greitas ir patikimas siuntų pristatymas

Greitas ir patikimas siuntų pristatymas taip pat yra itin svarbi internetinės prekybos dalis. Į internetinę parduotuvę integravus kurjerių paslaugą, galėsite savo klientams lengvai pasiūlyti siuntos sekimo ir kitas paslaugas. Iš anksto pasirašę sutartis su kurjerių tarnybomis, galėsite sutaupyti nemažai laiko, nes verslo klientams dažnai siūlomos įvairios nuolaidos bei lojalumo programos.

Jums pasirašius su kurjerių tarnybomis sutartis, kurjerių paslaugų integraciją į jūsų internetinę parduotuvę atliks Partner1.lt profesionalai.

Septintas žingsnis – internetinės parduotuvės, jos prekių reklama

Internetinė prekyba neįmanoma be reklamos. Tam, kad būtų sukurtas internetinės parduotuvės žinomumas, būtina investuoti į reklamą. Prekės turi būti matomos ir pasiekti reikiamą auditoriją, kuriai jos galėtų būti aktualios. Geriausiai tam tinka reklama socialiniuose tinkluose ir reklama Google.

Į internetinę parduotuvę įdiegus papildomus Facebook įskiepius, Facebook gali padėti atvesti į internetinę parduotuvę ne tik lankytojus, bet ir pirkėjus, pagal tai, ko jie ieško, kuo domisi, ką mėgsta. Elektroninės parduotuvės skelbimai gali būti matomi ir Facebook vartotojų naujienų sraute, ir dešinėje esančioje skelbimų juostoje.

Taip pat ganėtinai efektyvus reklamos būdas – Google Ads. Čia taip pat galima nustatyti konversijos sekimo kodus, kurie padeda suprasti, kokie raktiniai žodžiai, panaudoti paieškose, sugeneravo didžiausius pardavimus ir pan.

Sugrąžinti neapsisprendusius klientus į internetinę parduotuvę padės remarketingas, kurio dėka internetinės parduotuvės lankytojas, kuris neįsigijo prekės, pakartotinai mato reklamą. Dažnai toks reklamos tipas suveikia ir lankytojas tampa pirkėju.

Tam, kad vyktų sėkminga internetinė prekyba, reklaminės kampanijos turi būti gerai apgalvotos ir nutaikytos į labai konkrečią auditoriją, todėl rekomenduojame rinktis patikimus e-komercijos konsultantus, kurie pasiūlys tinkamiausius jūsų prekių pardavimų skatinimo sprendimus.

Partner1.lt komanda dirba ne tik su Google Ads, Facebook Ads, bet taip pat gali administruoti bei kurti Facebook bei kitų socialinių tinklų reklaminius įrašus.

Pas mus visas internetinės parduotuvės kūrimo bei reklamos paslaugas gausite iš vienų rankų.

Ar esi pasiruošęs uždirbti daugiau?

Susikurk savo internetinę parduotuvę ir uždirbk internetu daugiau

Mus rasite

UAB „Partner1”
Savanorių pr. 363a.
Kaunas

Užduokite klausimą
Sekite mus
Nepraleiskite naujienų

UAB Partner1 © 2024. Visos teisės saugomos įstatymų.