Skip to content Skip to footer

Socialinių tinklų marketingas : kas tai yra ir kaip sukurti marketingo strategiją?

Socialiniai tinklai leidžia rinkodaros specialistams pasiekti ir įtraukti į savo kampaniją potencialius klientus ten, kur jie yra: LinkedIn, Twitter, YouTube, Facebook, Instagram, TikTok ir t.t. Turėdami gerą socialinių tinklų marketingo strategiją ir kurdami patrauklų turinį, galite aplink savo prekės ženklą suburti ištikimų sekėjų ir pirkėjų auditoriją.

Socialinių tinklų marketingo nauda

Ši marketingo sritis reikalauja žinių ne tik apie pačius socialinius tinklus, juose esančias auditorijas, bet ir turinio kūrimo niuansus.

Socialiniai tinklai ir gerai suplanuota socialinių tinklų marketingo strategija gali reikiamu metu, su reikiama informacija į jūsų elektroninę parduotuvę pritraukti reikiamą klientą, kuris, didelė tikimybė, įsigys jūsų prekę.

Kaip sukurti efektyvią socialinių tinklų marketingo strategiją?

Efektyvi prekės ženklo komunikacija bus ta, kuri nebus vykdoma padrikai, o bus suplanuota ir turės ilgalaikę strategiją.

Norėdami sukurti gerą socialinių tinklų marketingo strategiją, pirmiausia turėtumėte sau atsakyti į kelis klausimus:

  1. Kokie jūsų socialinio marketingo tikslai?

Dažnai socialinių tinklų marketingo tikslai siejasi su verslo tikslais. Išsikeldami socialinių tinklų marketingo tikslus, apsvarstykite, kokie socialiniai tinklai galėtų padėti jums pasiekti šiuos tikslus.

Dažniausiai socialiniuose tinkluose verslas siekia:

  • Padidinti prekės ženklo žinomumą;
  • Sugeneruoti srautą į elektroninę parduotuvę ar tinklalapį;
  • Padidinti bendruomenės įsitraukimą.

Išsikėlę socialinių tinklų marketingo tikslą, galėsite lengviau pasirinkti jam reikalingą kanalą.

  1. Kokius turite resursus?

Socialinių tinklų marketingas yra imlus laikui ir pastangoms. Tai nėra tik įrašų kūrimas ir nustatymas automatiniam publikavimuisi. Socialiniai tinklai greitai kinta, atsiranda naujų funkcijų, todėl turėtumėte sau atsakyti į kelis klausimus:

  • Ar turite žmogų arba komandą, kuri dirbs su jūsų socialiniais tinklais? Jei ne, kas galės tuo užsiimti?
  • Ar turite pakankamai žmonių administruoti visiems socialinių tinklų kanalams, kuriuose norite būti matomas?
  • Kiek laiko per dieną galite skirti kiekvienam socialiniam tinklui?
  • Kas kurs jūsų socialinių tinklų turinį ir kas administruos socialinių tinklų puslapius?
  1. Kokį turinį jau turite?

Kai kurie verslai jau turi vizualinio ir kitokio turinio archyvus, kurie gali virsti socialinių tinklų turiniu.

Jei neturite patrauklaus vizualinio turinio, jį galite įsigyti arba pasamdyti tam fotografą. Taip pat apsvarstykite, kas kurs naują turinį. Ar jums reikės fotografo, vaizdo įrašų kūrėjo socialiniams tinklams? Turėsite savo žmogų ar samdysite profesionalą?

Anot Sprout social, socialiniuose tinkluose vertingiausias ir didžiausią pasiekiamumą generuojantis turinys yra:

  • Vaizdo įrašai (54%);
  • Nuotraukos (53%);
  • Teksto pagrindu sukurti įrašai (30%);
  • Istorijos (26%);
  • Gyvi vaizdo įrašai (25%).

Nuo turimo formos priklauso jo sklaidos kanalo pasirinkimas. Jei turite galimybes publikuoti daug vaizdo įrašų, geriausios tam socialinių tinklų platformos bus Facebook, Youtube, Instagram. O TikTok platforma pareikalaus jau labai specifinių vaizdo įrašų, sukurtų specialiai šiai platformai.

  1. Kur šiuo metu yra jūsų auditorija?

Net jei jūsų šiuo metu nėra socialiniuose tinkluose, jūsų pirkėjai ten tikrai yra. Atlikite savo puslapio analizę, iš kur į jį ateina pirkėjai.

Itin svarbus darbas yra apsibrėžti savo tikslinę auditoriją. Žinant savo tikslinę auditoriją, lengviau bus ją pasiekti socialiniuose tinkluose. Facebook, Instagram suteikia galimybę labai tiksliai, pagal įvairius demografinius duomenis savo reklamą orientuoti į konkrečią, siaurą tikslinę auditoriją, kuri galėtų susidomėti konkrečia jūsų parduodama preke.

  1. Iš kokios pramonės srities esate?

Jei šiuo metu socialiam marketingui labiausiai išnaudojami socialiniai tinklai yra Facebook, Instagram, Youtube, tai dar nereiškia, kad jie tiks jūsų komunikacijai. Drabužių, maisto pramonės prekių komunikacijai šie kanalai tiks, tačiau lazerių kūrimo įmonei komunikacija LinkedIn profilyje bus efektyvesnė.

  1. Kur yra jūsų konkurentai?

Raskite laiko paanalizuoti savo konkurentų socialinių tinklų profilius. Kokiuose socialiniuose tinkluose jie dalinasi įrašais ir apie ką jie yra? Kokie įrašai jiems pasiteisina, o kokie ne? Ką po įrašais komentuoja jų sekėjai? Atsakymai į šiuos klausimus leis pažvelgti, kaip jūsų konkurentams sekasi socialiniuose tinkluose ir ko galėtumėte pasimokyti iš jų teigiamų pavyzdžių bei nesėkmių, kurdami savo socialinių tinklų marketingo strategiją.

Partner1.lt profesionalai padės jums būti matomais socialiniuose tinkluose

Daugybę metų e-komercijos srityje dirbantys Partner1.lt profesionalai padės jums sukurti socialinių tinklų marketingo strategiją, išanalizuos ir apibrėš jūsų tikslinę auditoriją, sukurs jūsų socialinių tinklų paskiroms įtraukiančius ir auditorijos dėmesį pritraukiančius įrašus, kurie paskatins jūsų elektroninės parduotuvės pardavimus ir didins jūsų prekės ženklo žinomumą.

 

 

 

 

 

 

Ar esi pasiruošęs uždirbti daugiau?

Susikurk savo internetinę parduotuvę ir uždirbk internetu daugiau

Mus rasite

UAB „Partner1”
Savanorių pr. 363a.
Kaunas

Užduokite klausimą
Sekite mus
Nepraleiskite naujienų

UAB Partner1 © 2024. Visos teisės saugomos įstatymų.