E-parduotuvės struktūra
Pirmiausiai reiktų įsivertinti investicines galimybes į internetinės parduotuvės sukūrimą. Kaina gali kisti, priklausomai nuo pageidaujamo sistemos funkcionalumo ir dizaino. Dažnai klientai nori sutaupyti nesuprasdami, kurioje vietoje pinigų sutaupymas vėliau darys įtaką pardavimų skaičiui. Vienas iš svarbiausių internetinės parduotuvės veiksnių yra jos užsakymo proceso paprastumas, navigacijos intuityvumas, prekės paieškos filtrai, kokybiškas prekės aprašymas ir nuotraukos.
Klientai dažnai sako: „mes norime nebrangios parduotuvės su paprastu dizainu“. Tokia frazė reiškia, kad klientas dar nesupranta, ką reiškia žodis „paprastas“ ir „prastas“. Tai dažniausiai asocijuojasi su mintimi „kuo pigiau“. Tai yra visiškai normalu, turime sprendimą ir tokiems klientms – tai internetinės parduotuvės diegimas, panaudojant profesionaliai paruoštą dizaino šabloną.
Yra atliekama begalės tyrimų, kurie matuoja internetinės parduotuvės vartotojo elgsenos pokyčius, po atliktų elektroninės parduotuvės tam tikrų pakeitimų.Pavydžiui, kategorijų medžio pozicijų pakeitimas, šrifto dydžio pakeitimas, spalvų deriniai, prekių blokų atvaizdavimas, krepšelio žingsnių modifikavimas, naujienlaiškių dizaino formatas, ir kt.
Nepatyrę projektų vadovai dažnai padaro klaidų jau pirmajame etape, kai reikia nubraižyti internetinės parduotuvės blokų schemą, kuri vėliau būna perduodama vizualizuoti web dizaineriams. Taigi įvardijame pačią pirmąją klaidą, kuri lemia internetinės parduotuvės nesėkmę – tai internetinės parduotuvės struktūra(blokų išdėstymas). Savo klientams visada siūlome logišką ir vartotojams patogią internetinės parduotuvės struktūrą ir navigaciją (ang. UX – User Experience)