Vartotojo pasitenkinimas akimirksniu, pirkimas vienu paspaudimu ir lengvumas bei paprastumas – tai trys pagrindiniai principai, užtikrinantys sėkmingą el. prekybą, konferencijoje „Best Internet“ teigia Andre Morysas, „Web Arts“, vienos didžiausių pasaulyje konversijos agentūrų, generalinis direktorius ir steigėjas.

Andre Morysas, „Web Arts“, vienos didžiausių pasaulyje konversijos agentūrų, generalinis direktorius ir steigėjas. Aušros Barysienės (VŽ) nuotr.

„Yra daugybė pavyzdžių, kai įmonės sudaro painius klausimynus ir apsunkina kliento kelią savo interneto svetainėse, nors vartotojas paprasčiau nori tik gauti rezervacijos patvirtinimą, įsigyti vieną ar kitą prekę, ar pan.“, – kalba p. Morysas.

Pasak pranešėjo, šie trys elementai kuria ne patogumą vartotojui. Visų pirma, reiktų suprasti, jog nematysite sėkmingų verslo rezultatų, jei vartotojai užsukę į jūsų svetainę bus verčiami pildyti nesibaigiančius klausimynus, o neteisingai suvedus informaciją, klaidas žymėsite raudonai, teigia specialistas.

„Neverskite klientų jaustis kvailai, – tai viena svarbiausių sėkmingo verslo taisyklių“, – šypsosi p. Morysas ir pateikia gerųjų e. verslo pavyzdžių.

Tai ir „Amazon“, ir „Booking.com“, ir socialinis tinklas „Facebook“. Benaršant šiuose tinklapiuose, rasite žinučių: „Sveikiname, jūs radote geriausią pasiūlymą“, „Jei prekę užsisakysite šiandien, pristatysime rytoj“, „Pirkite vieno mygtuko paspaudimu“, „Paskutinė kambario rezervacija buvo atlikta prieš 1 valandą“, „Jūs gavote tris naujus pranešimus“ ir panašiai.

Ne manipuliacija, o psichologija

„Tai vartotojus stimuliuoja. Taip, tai galima vadinti manipuliacija, tačiau viso labo tai tėra žmogaus psichologija, taip veikia žmogaus smegenys ir sėkmingi verslai tai išnaudoja“, – pabrėžia p. Morysas.

Jis sutinka, jog kartais tai atrodo labai elementarūs veiksmai, tačiau už to taip pat slypi vartotojų psichologiją ir elgseną skatinantys veiksniai.

„Pavyzdžiui, „Booking.com“, užpildžius tuščią laukelį, iš karto žymi žalia varnele, tai suteikia vartotojui momentinį pasitenkinimą, – teigia p. Morysas. – Žinoma, tas pasitenkinimas turi būti vartotojui aktualus. Pavyzdžiui, vienoje el. vaistinių Vokietijoje, perkant internetu ir sukaupus tam tikrą kiekį taškų, jūs iš karto galite išsirinkti sau patinkančią siūlomą prekę“.

Linas Šiautkulis, „Adnet Media“ reklamos tinklo vadovas bei konferencijos moderatorius, taip pat priduria, jog klientų patirties valdymas internete verslams yra svarbu.

„Visi norime, jog klientas į savo krepšelį įsidėtų ne vieną prekę, o daugiau. Turime investuoti į vartotojų lūkesčių gerinimą, pasitelkiant prisichologiją, neurorinkodarą, kad svetainėje apsilankiusius lankytojus greičiau paverstume klientais“, – kalba p. Šiautkulis.

Plačiau: http://vz.lt/vadyba/rinkodara/2015/09/23/trys-sekmingos-el-prekybos-principai#ixzz3oMgRpzKW