Europoje sparčiausiai auganti Lietuvos elektroninės prekybos rinka turi potencialą išaugti vaikiškus drabužius ir tapti perspektyviu naujų pajamų kūrimo kanalu mažmeninės prekybos banginiams. „Norfa“ patvirtino besijungianti į elektroninės prekybos centrų gretas. Tačiau lietuvių meilė prekybos centrams ir jų gausa išlieka el. prekybos tolesnės plėtros šalyje pagrindinė kliūtis.

Nuotrauka: Juditos Grigelytės

Rinkos tyrėjai skelbia, kad perspektyviausios prekės pardavinėti virtualiai yra drabužiai, buitinė elektronika, kvepalai, ilgalaikio vartojimo maistas ir gėrimai, įvairių medijų produktai.Europos interneto prekybos analizė rodo, kad elektroninė komercija Lietuvoje šiuo metu plėtojama sparčiausiai žemyne. Kita vertus, vartotojų dalis, besinaudojanti internetu, šiandien nėra didelė.ES statistikos biuro „Eurostat” duomenimis, interneto naudotojų, kurie įsigijo prekių internetu, skaičius 2011 m., palyginti su 2010 m., labiausiai augo Lietuvoje ir Slovėnijoje.El. parduotuvėse apsiperka kas ketvirtas lietuvis, besinaudojantis internetu. Latvijoje ir Estijoje tokių pirkėjų dalis sudaro po 27%.Palyginti, ES vidurkis siekia 57%, o aktyviausiai iš namų ar biurų apsiperkančių britų, danų, vokiečių, švedų, olandų dalis svyruoja tarp 74–82%.Rinkos tyrimų bendrovės „Euromonitor International“ (EI) analizė rodo panašias tendencijas ir 2011 m.: prekyba internetu Lietuvoje išaugo daugiausia Europoje (apie 30%).***

Plačiau: http://vz.lt/archive/article/2012/11/5/elektronine-prekyba-lietuvoje-vystosi-sparciausiai-europoje#ixzz3oMbmDLkL